Négy év telt el a 2013-as Outlast borzalmas eseményei óta, a helyszín pedig ezúttal nem a Mount Massive elmegyógyintézet, hanem az arizonai Sonora-sivatag. Főszereplőnk Blake Langermann, aki Lynn férje és egyben operatőre; oknyomozó riportereink egy brutálisan meggyilkolt nő híre miatt utaznak a nyugati partvidék vadregényes tájára, ám egy furcsa villanás következtében helikopterük meghibásodik és lezuhan. Blake többé-kevésbé sértetlenül ússza meg a szerencsétlenséget, kedvesének viszont csak a hűlt helyét találja, a gépük pilótájának rituálisan meggyilkolt holttestére pedig pár méterrel a roncs mellett bukkan rá. Az Outlast 2 vesszőfutása nagyjából itt veszi kezdetét, a cselekmény fő célja nem más, mint Lynn megtalálása, hogy aztán vele együtt hagyhassuk el ezt a rideg, sivatagi poklot. Nagyjából másfél óra alatt rájövünk, hogy ez a szintű kegyetlenség és őrültség, ami átjárja Sonorát egy borzasztóan fanatikus okkultizmus köré építkezik, pontosan valami vagy valaki ezt hozza ki a helyi lakosokból.
Érzésem szerint leginkább a néhány technikai hiba veheti el kicsit a kedvünk tőle, illetve sajnálom, hogy a menekülős szekvenciákat nem sikerült hasonlóan kreatívan, a játék többi részéhez mérten megoldaniuk a srácoknak. Ha el tudunk vonatkoztatni mesterséges intelligencia furcsaságaitól, ráadásul még vasból is van a gyomrunk, akkor a Little Nightmares mellé bátran ajánlhatom a horrorzsáner minden kedvelőjének Blake Langermann tortúráját! Az Outlast 2 PC, PlayStation 4 és Xbox One platformokra jelent meg, mi utóbbin teszteltük. Mount massive elmegyógyintézet 2 Mount massive elmegyógyintézet gun Outlast 2 teszt | Gamekapocs Budapest - Madách Imre út térkép Névadatbázis | | Page 2 A Mount Massive elmegyógyintézet utóhatása - I. Fejezet - Wattpad Olcsó szállás montenegróban Mount massive elmegyógyintézet wall Ausztrália tűz koala Pierre Lannier óra: 091L968 óra rendelés Hozzászólások: 1210 1... 14 15 16 17 18 19 20... 24 1... 24 Együttérzésében úgy döntött, hogy véget vet az egésznek és leleplezi a Mount Massive-ben zajló rettenetes dolgokat.
Hálásan köszönöm. X Bécs hotel Szerelvénybolt pécs nagyárpádi út Wifi hatótáv növelő 100m remix Észbontók 5 évad
Körülbelül a tizedik próbálkozásnál már valamiért nem látott meg, pedig ugyanazt csináltam, mint előtte. Az olykor bugyuta mesterséges intelligenciát szerencsére sokszor a javunkra fordíthatjuk, néha simán elosonhatunk az ellenfelek orra elől anélkül, hogy macsétájukat megmártanák bennünk. Ezektől függetlenül még így is egy rakat halállal sikerült zárnom a játékot, nagyrészt annak köszönhetően, hogy a szűkösebb tereknél számtalanszor megakadtam valamiben, a szoftver ezeket a bakikat szinte mindig halállal honorálja, ami egy idő után borzasztóan frusztrálóvá válik. Összességében az Outlast 2 méltó utódja az előző eresztésnek, a kamera-centrikus játékmenetnek még mindig megvan a maga varázsa, az elvont sztorira se lehet panaszunk, az ijesztgetős részeket pedig ügyesen pakolták egymásra a készítők. A 20 perces, játékmenetet prezentáló demóban volt nem egy olyan pillanat, amikor megremegett a kezünk, ám a pálya végén érezhettük meg azt, milyen félelmetes is lehet majd az Outlast. Egy Killer Croc-szerű teremtmény mellett kellett elosonni, ami nem sikerülhet a szkript miatt.
Elhagyatott elmegyógyintézet – 9. szint – Forge of Empires - Wiki HU Minecraft Outlast teszt | Tesztek | androgeek techmag A Mount Massive elmegyógyintézet utóhatása - I. Fejezet - Wattpad Együttérzésében úgy döntött, hogy véget vet az egésznek és leleplezi a Mount Massive-ben zajló rettenetes dolgokat. Az Outlast Whistleblower DLC ugyan egy előzmény, de történet az alapjáték végét is kiegészíti és ez lesz a Mount Massive elmegyógyintézet sztorijának utolsó fejezete is. Forrás: A pletykák szerint titokzatos dolgok történnek ott, mely az újságíró, Miles Upshur figyelmét is felkelti. Természetesen el is megy a helyre, ahol aztán meglepő dolgokat tapasztal. Egyetlen "fegyvere" a kamerája, mellyel mindent rögzít és ez jelenti az egyetlen fényforrást is. Mint azt a fejlesztők elárulták, az intézetben titkos kísérleteket végeztek különböző embereken, ám ezek nagyon balul sűltek el és mint kiderül, az összes őrült csak ránk vadászik majd. Mivel semmilyen fegyverünk nincs és a játék során is csak elvétve találunk - ráadásul Miles nem is tudja nagyon használni őket, hiszen nem képzett ebben -, így a hangsúly a lopakodáson, a csendes közlekedésen van.
Együttérzésében úgy döntött, hogy véget vet az egésznek és leleplezi a Mount Massive-ben zajló rettenetes dolgokat. Az Outlast Whistleblower DLC ugyan egy előzmény, de történet az alapjáték végét is kiegészíti és ez lesz a Mount Massive elmegyógyintézet sztorijának utolsó fejezete is. Forrás: [LINK]
Mintha csak magamat irányítanám:) [caption id="attachment_33960" align="aligncenter" width="610"] Mount Massive Elmegyógyintézet - igen masszív mennyiségű nyugtatóra lesz ám szükségünk[/caption] Ha gonosz lennék, akkor egy mondatban leírnám, hogy a játék miről szól és ti egy az egyben az Amnesia The Dark Descentre gondolnátok. Teljesen jogosan. A játék ugyanis semmivel nem nyújt többet. Igaz, ez már önmagában is dicséret. Gondolom nem titok, hogy sok csúnya szörnyeteg fog minket kergetni (az őrületbe), a legtöbb helyszínen sötét lesz. Nem lesz fegyverünk, csupán egy kameránk, amelynek éjjellátója segítségével "láthatunk" a sötétben. A kamera persze kb 5 percenként lemerül (éljen a realizmus) és ezért sűrűn kell gyűjtögetnünk hozzá az elemeket, amelyeket a csúf gonoszságok vagy az orvosok, esetleg a "jóisten" hagyott ott nekünk, hogy ne kapjunk szívrohamot. A rendszer kísértetiesen hasonlít az Amnesia rendszeréhez (az olaj és olajlámpás esete). Bár más kérdés, hogy számomra életszerűbb, hogy egy XIX.
Szerencsémre a következő kanyarnál már egy vöröses, kissé már omladozó téglafalra kihelyezett vaskos márványtábla vár, min az intézmény neve áll hatalmas, faragott betűkkel. Mély levegő Miles, és tegyünk pontot ennek a nyomorult ügynek a végére! Közelebb érve látom csak, hogy a főkapu tárva nyitva. Itt meg mi van? Hol vannak a biztonságiak? Itt valami nincs rendben! Így behajtva állítom le motort Közvetlenül az ellenőrző fülke előtt, hiszen a kaputól függetlenül a sorompók szabályosan le vannak eresztve. Magam mellett hever az ülésen a kis hátizsákom, mi minden ilyen kis akciónál társam, hiszen jól jön, ha találok egy-két kézzel fogható bizonyítékot, mit a sztorim érdekére fordíthatok. Kihúzva belőle az ügy dossziéját, mibe pár rendőrségi anyag másolata, valamint a kapott e-mail lapult, mit az indulás előtt még egyszer gyorsan átfutok szemeimmel.,, Ön nem ismer engem. Gyorsnak kell lennünk. Lehet, hogy figyelnek minket. Két héten keresztül szoftver konzulens voltam a MURKOFF Pszichiátriai Rendszerek létesítményben, Mont Massive-ban.
Na, most mutasd meg, hogy nem csak elpocsékolt idő és pénz volt, mit a teremben basztál el! Becsúsztatva kamerám a hátizsákomba egyensúlyozom fel magam az eléggé instabil deszkákon az ugyancsak ingatag tartópillérekre, úgy kapaszkodva fel a vékonyka kis díszszegélyre, mi minden emelet mentén húzódik végig az épület falán. Csak lassan, óvatosan. Nem sietek sehova. S végül az áhított cél, egy nyílt ablak. Na jó, ezt kár volt elkiabálnom. Az a sötétség…a folyosóról beszűrődő enyhe fény az ablak alatt, és távoli léptek, beszédek hangjai megfagyasztják a vét az ereimben. Kievickélve az eldöntött bútorok sokaságából nyitom résnyire az ajtót így lesve ki rajta. Ahhhj Miles, ne lény már nyuszi! És kilépve valóban nincs mitől tartanom. A folyosó mindkét oldalra tekintve teljesen üresnek bizonyult, csupán annyi szépség hibával, hogy az egyik oldalt egy, a másik oldalról eltorlaszolt üveges ajtó, míg másik kezem felől egy teljesen járhatatlan folyosórész fogad. Nincs mit tenni, be előre a következő szobába, mi bevilágításilag hasonló faktorú, mint az előbbi, annyi különbséggel, hogy itt már a másik végében lévő ajtó résnyire volt tárva.